top of page
  • Фото автораДаценко Iрина

Позакласне читання. 2 клас.


Тема: «Рідна домівка і рідна сім ‘я – тут виростає доля моя».

Мета: формувати і розвивати навички читання, формувати читацьку самостійність, розвивати критичне мислення, активізувати емоційно – почуттєву сферу учнів, виховувати шанобливе ставлення до всіх членів своєї родини.

Матеріал до уроку: В.Сухомлинський «Найласкавіші руки», Д.Ткач «Моя мама», презентація про творчість письменників.

Хід уроку

І Організація початку уроку.

ІІ Оголошення теми та мети уроку.

  1. Гра «Очікування».

ІІІ Мотивація навчальної діяльності.

ІV Розв ‘язання задач із орієнтування в книгах.

V Актуалізація читацького досвіду школярів.

1.Читання вчителем оповідання В.Сухомлинського «Найласкавіші руки».

2.Методика «Кубування». На гранях кубика запитання.

  • Про кого ви прослухали оповідання?

  • Назвіть головних героїв.

  • Що ви можете сказати про дівчинку?

  • Як вчинили люди?

  • Дайте свою назву твору.

  • Чого навчає цей твір?

3. Самостійне ознайомлення з новим твором.

4. Діти самостійно читають оповідання Д.Ткача «Моя мама».

5. Вияв і оцінка самостійного читання.

- Як називається оповідання, яке ви читали?

- Про кого воно?

-Який би ви дали заголовок цьому твору?

-Як змінилося ставлення дівчинки до мами – вчительки ?

- Що збагнула героїня після розповіді колишнього маминого учня?

- Кому з героїв оповідання ви віддаєте свої симпатії?

6. Складання діаграми «Ейлера- Венна» . Робота в парах.


7. Робота з прислів ‘ями.

Дерево тримається корінням, а людина - сім‘єю.

Для онука дідусь – розум, а бабуся – душа.

Сім‘я – опора щастя.

8.Рекомендації до позаурочної самостійної діяльності з книгами.

VІ Підведення підсумків уроку.

Рефлексія.

Гра «Закінчіть речення».

Для мене рідна домівка – це …

Домашнє завдання.

Читати твори З.Мензатюк, В.Сухомлинського, П.Бондарчука та інших українських письменників про Україну.



17 просмотров0 комментариев
bottom of page